OM Mommy

Anyaság - Jóga - Harmónia

Köszöntelek az OM Mommy személyes blog oldalamon!

2024. január 30. 12:34 - Om Mommy

Mindig csodáltam azokat az Édesanyákat akik három vagy annál több gyermeket nevelnek.

Mindig elgondolkodtam azon, hogy milyen logisztikát és szervezettséget igényelhet, hogy mindenki a helyén legyen a megfelelő időbenAztán mindig tovább fűztem a gondolatmenetet, hogy vajon hány kiló csirkemellből készül a rántott husi a vasárnapi ebédhez...

De úgy voltam vele nekem nem szükséges ezen töprengenem, hiszen van két gyönyörű gyermekem, ráadásul egy kisfiú, egy kislány, én már köszönöm megvagyok. Igen ám, de az élet váratlan fordulatot hozott és egyedülálló Édesanya lettem két csöppséggel az oldalamon.

Aztán jött Péter, az álomszép esküvőnk, a teljes boldogság és amikor azt hittem ezt már nem lehet tovább fokozni, kiderült mégis lehet.

23 hete újabb fordulatot vett az életem és idén nyáron már én is a három gyermeket nevelő Édesanyák klubjába fogok tartozni. Így viszont személyesen fogom megoldani a rejtélyt amit ígérem megosztok majd Veletek.

Nagyon hálásnak és szerencsésnek érzem magam, hogy van lehetőségem még egyszer megtapasztalni ezt a csodálatos 9 hónapot főleg kismama jógaoktatóként.

A kismama és baba-mama jógaoktató képzést tavaly nyáron végeztem el. Előző két várandósságom alatt csak kismama tornára jártam. Viszont amit most tapasztalok a mindennapi jógagyakorlással és meditációval az valami csoda és életem minden területére kihat.

Veresegyházon levő FitoTraining Életmód Stúdiómban a hozzám járó Kismamákkal van lehetőségem ezt a tapasztalatot megosztani. Ezúttal viszont szeretnék még több várandós Édesanyának segíteni, azért hogy az a 9 hónap tényleg varázslatos, és az azt követő időszak pedig szorongásmentes és örömteli legyen az egész családnak.

Az OM nemcsak két betű, hanem a mindenséget jelenti és azt, hogy

Igen, amit keresel, az létezik.

becomefamily.jpeg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ommommy.blog.hu/api/trackback/id/tr2918314917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása